Tiny Finger Point Hand With Heart

Bilder från skolavslutningen

17 Juni 2014 - 18:05

 
Heeeej! Soooomarlov för fan! Haha här kommer jag lite efter, eftersom att jag just nu är världens sämsta på att blogga! Bilderna ovan kommer från skolavslutningen där ni ser att jag hade på mig mina älsklingar från River Island och klänningen var beställd från bubbleroom av märket Roxy. 

Annars då? Jo, somsagt sommarlov och det känns fortfarande lite ovant men fy vad gött det är! Igårkväll såg jag TFIOS och jag grät som aldrig förr och idag har jag bland annat varit en snabb sväng på stan! Vädret är på topp, jag är på topp däremot är min bloggstatistik inte på topp, får skärpa mig nu! 

PUSS


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]