Tiny Finger Point Hand With Heart

Österrike

26 2013 - 23:01
Jag och mina fina syskon!
Bilder från igår.

Inte jätte långt kvar nu här i Österrike, men jag tar vara på varje dag och njuter! Hörs senare, puss!

1 mil

24 2013 - 23:04

Halloj där! Idag lämnade jag brädan hemma och tog mina miniskidor istället. Vi åkte bland annat en backe som var över en mil lång. Det var östra Alpernas längsta backe, men den gick ganska snabbt ändå.. Riktigt roligt, men idag var det inte lika bra väder. Jaja.. haha känns som att jag bara babblar på om inget intressant alls... Men det är ungefär så här min närmsta vecka kommer se ut: upp tidigt, ut i backarna, hemma igen för en vilopaus, middag och sen massa chips, spel och bloggning! imorgon kommer det nog lite bättre bilder, då kameran får hänga med ut i backen! Seyaa

första skiddagen

23 2013 - 22:31
Den fiina utsikten från restaurangen i backen där vi åt lunch.

Äntligen!Tidigt imorse när vi äntligen var framme efter en 20 - timmars bussresa, var jag riktigt trött men taggad! Vi kom ut i backarna vid 10 tiden och vädret kunde inte vart bättre! Är fortfarande lite trött från bussåkningen och dagens åk i backarna. Blev ett sent inlägg, men vad gör det. Ska hålla er uppdaterade här från Österrike, eftersom både kameran och datorn är med och internet har vi på hotellet, så bättre kan ni inte få det! ;)

Nytt till mobilen

20 2013 - 16:23

Yeees! För en liten stund sedan fick jag hem mitt nya skal och sånna här coola mobilknappar att sätta på hemknappen. Har flera sen innan men inte i dessa färgerna. Och hur coolt är inte aztec mönstret på skalet?! Finns massa snygga mönster på skalen just nu på fyndig.se och självklart superbilligt! Skalet - 79 kr, mobilknapparna - 39 kr! Ni har hört det förr, men säger det igen, kan inte få nog av iphoneskal och "pynt" till mobilen!! haha, beroende...

Promarkers

20 2013 - 14:11
Hejhej! Igår var jag på Panduro och köpte några promarkers, som jag har läst om på lite olika bloggar. De är alltså en sorts tucshpennor som gör snyggare och lite mer levande bilder. Har inte hunnit och testa dem ordentligt men än så länge fungerar dem bra och uppfyller min förväntningar, haha! Jag är inte jättebra på att rita men jag tycker det är en rolig sysselsättning! ;)
Annars då? Nej inte mycket som händer för mig. Ska ta tag i lite plugg eftersom jag ska vara borta från skolan en vecka. Seyaa

Frukost

19 2013 - 17:17
Muumsig frukost, men det är så det ska vara på lovet

Hej bloggen! Förlåt för den låga pausen här på bloggen, men nu är jag tillbaks! Jag har tänkt att få till en riktigt fin design till våren och det kanske blir lite mindre inlägg, men dem ska vara bra och intressanta med fina bilder till. Sportlov och livet leker. Om endast två dagar så åker vi till Österrike för skidåkning i Alperna, härligt! Hörs imorgon! Seyaa

Gossip Girl

03 2013 - 21:15
Hej bloggen! Tagit en liten paus från Gossip girl bara för er. Har ganska nyligen börjat titta och har hittat min loverboy, Chuck Bass♡Är det bara jag som är förälskad, ohneej finns nog fler där ute som känner som jag haha ingen kan stå emot hans charm ;) Seyaa

february

02 2013 - 17:26
Hejsvejs! Lörsag idag och än så länge har jag bara tagit det lugnt och pluggat. Vi håller på med en egen bok om sig själv i skolan, så den har jag pysslat med lite. Har ätit middag och ska snart ut på en joggingrunda, bara maten får smällta lite..;) Seyaa

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.