Tiny Finger Point Hand With Heart

Plättar

19 Maj 2014 - 22:42
Ja, jag har smör på min plättar hehe.
 

Heeeej bloggisen! Starten på temaveckan var helt okej idag. Inte wooow vad kul detta kommer bli, men det blir nog okej ändå. Har ju haft scenografi de andra åren vilket gjorde mig lite osäker i år när jag istället körde på teater.
 
Men annars har dagen varit riktigt nice. Träningen blev inställd p.g.a. åskan vilket var rätt skönt ändå, fööör ghaaad vad jag har ont (framförallt i ryggen och svanskotan) efter fotbollsmatchen igår. Dog ju lite smått imorse när jag gick upp hehe.
 
Som vanligt blir mina blogginlägg publicerade precis innan jag går och lägger mig vilket gör att jag alltid avslutar med godnatt. SÅ GODNATT ALLIHOPA! <3


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]