Tiny Finger Point Hand With Heart

Middag

21 Maj 2014 - 22:54
Ett stoort grattis till min mormor som fyller år idag! Därför har det firats med både fika och middag på Hotell Havanna ikväll! Det var andra gången jag åt där och även denna gången var det supergott! En riktigt lyxkväll så här en vardag. 

Idag fick jag även hem min nya skolavslutningsklänning och som tur var satt den som en smäck, så tack och lov behöver jag inte skicka tillbaka något! Den var lite annorlunda än på bilden men jag måste säga att den nästan var snyggare i verkligheten! Bilder får ni se en annan daaaag! Nu ska jag röja lite på mitt rum och sedan bums i säng! Sov gott allesammans! Puss



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]