Tiny Finger Point Hand With Heart

Dansuppvisning

07 Maj 2014 - 20:43

Kom precis från teatern där jag och Linnea kollade på Alice och Wilmas dansuppvisning. Och shiiiieeeet vad duktiga ni var! Hela dansa studio var riktigt grymma och verkade ha en riktigt go sammanhållning!

Kommer ni förresten ihåg att jag tipsade er om hemsidan Asos.com? Tja, inte längre haha. För min klänning jag beställde hos dem kostade mig 160 riksdaler för att skicka tillbaka. Riktigt nice med fri frakt men om man ska beställa därifrån bör man vara heeelt säker på att man inte behöver byta det! Jaja whateveeeer nu blir det lite spagetti och köttfärssås, mums!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]