Tiny Finger Point Hand With Heart

Dagen

08 Maj 2014 - 21:33
Alltså detta väder!! Bara regn, regn och regn! Eller okej det har ju inte regnat hela dagen, men det regnade på gympalektionen när vi var ute och orienterade, när jag cyklade hem från skolan och det fullkomligt öste ner nu när jag cyklade från fotbolssträningen!! Älskar att vara inne när det både regnar och åskar men att vara ute i sånt väder är mindre kul. Skit samma. Fattar inte att jag fortfarande skriver sådanna här hatinlägg till vädret när jag bor på västkusten. Jag borde ju trots allt vara van vid regn och blåst.
 
Dessutom är ju blåsten en bra grej, i alla fall för surfing, och det är precis det jag ska syssla mycket med de kommande åren, då jag har valt vindsurfing på PS. Wieee längtaar! Men innan det sätter igång ska jag ju vågsurfa en massa i Portugal, 44 days to go!! :D
 
Vet ni förresten vad det är för dag imorgon? JO FREDAG! Wheaaay!!
 
 
Lysande himmel trots att det öste ner


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]