Tiny Finger Point Hand With Heart

Ännu en smoothie

05 Maj 2014 - 15:45



Som ni kanske förstår lever jag i princip på smoothies, och idag gjorde jag en extra god, så jag tänkte dela med mig av det receptet. Som vanligt har jag min kära yoghurt och mina kära hallon i, men idag fick även en supergod ny vaniljglass och en halv citron åka ner i mixern.
 
HEEJ förresten! Huree läget? Själv är allt finfint, i alla fall nu när jag har min smootie i handen! Skoldagen kändes riktigt lång och idag fick jag typ värsta hemlängtan haha. Alltså ingen av de lektioner vi hade kändes nödvändiga och det gjorde att jag bara satt och drömde mig bort till min säng hehe. Speciellt när vi satt på Varbergs teater i eftermiddags och lyssnade på en berättelse haha, gud så tråkigt men framför allt onödigt. Vad hjälpte den berättelsen om Lotta liksom? Nooooothiiiinnnggg 
 

Har ju läst ut min kära Divergent-bok och är nu tillbaka på PLL för ett tag. I alla fall tills jag hämtat min andra bok hos mamma. Puss


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]