Tiny Finger Point Hand With Heart

Vill ut och resa

31 Mars 2014 - 15:48
Heeeeejsan allihopa! Förlåt för att jag inte bloggade igår, gjorde ändå inget vettigt mer än att jag var ute och sprang en runda i värmen.
 
Idag har dagen varit precis som vanligt. Förutom den sista lektionen då det kom en utbytesstudent från USA som berättade lite om hur kul det var, och vilka stora skillnader det är från att bo och gå i skolan i USA jämfört med här i lilla Sverige. Hon var riktigt trevlig och jag blev huuuuur sugen som helst på att ta ett sabbatsår från skolan och bo i exempelvis USA för ett år. Men det ska jag inte. Nej, det är nog bättre om jag håller ut dem tre åren på PS och sedan reser. För då ska jag verkligen resa. Över hela världen! Läääängtar!!
 
Jaja, tillbaka till verkligheten. Nu ska jag göra lite mat, sedan är det fotbollsträning på Östervi, är inte jättetaggad, i alla fall inte på att cykla ända dit haha. Puss
 
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]