Tiny Finger Point Hand With Heart

Stressad

18 Mars 2014 - 16:58
Har alldeles för mycket småsaker som jag måste göra, och jag kanske har tid men verkligen ingen ork. Vill bara stänga ute hela världen, framförallt skolan och stanna på mitt rum fram till sommarlovet. Men tyvärr funkar det inte så. Har i alla fall bockat av en av alla mina tusen saker som måste göras. Nu måste jag plugga, seyuuu
 
Om man ändå kunde ha en sån här to do list istället haha.
My To do list


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]