Tiny Finger Point Hand With Heart

10 stycken

09 Mars 2014 - 18:57
+ Jag skulle så gärna vilja äga lite ringar, men vågar inte prova dem i affärer
 
+ Jag når inte ner till mina fötter med raka ben
 
+ Jag är väldigt dålig och fantasilös när det gäller att laga mat, när jag väl lagar något blir det oftast pytte panna och ägg
 
+ Bara för några veckor sedan insåg jag att det finns nationella prov på gymnasiet också, därför blev jag inte så sugen på att börja på gymnasiet nu
 
+ Hade jag fått bestämma själv hade jag käkat marmeladmackor och cocopops varje dag, varje måltid
 
+ Nu för tiden sover jag alltid med en "ögonbindel", somnar inte annars

+ Jag köper i princip aldrig kläder på stan, shoppar alltid på internet vare sig det är skor, kläder eller andra saker. Det går knappt en vecka innan jag har något nytt beställt igen
 
+ Jag valde inget andrahandsval när jag sökte in till gymnasiet, smart va?
 
+ Jag är väldigt kräsen med mat, och det har tagit mig lång tid att inse och erkänna detta
 
+ Tre saker jag inte kan få nog av är färskpressd juice, Weheartit och skor
 
 
 
 
 
 
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]