Tiny Finger Point Hand With Heart

Nyförälskelse

05 Juni 2014 - 18:02

Alltså ser ni?!?!?! Okej lite smått kassa bilder men ghaaad vad jag är nöjd med dessa vita skönheter!! Är liksom förälskad på nytt(senaste förälskelsen var nog mina glittervans)! Om jag orkar hihi kan ni få ännu bättre bilder med kameran, men nu ska jag strax iväg för lite pizzamys med klassen och inatt sover vi alla på skolan! Vi hörs imorgon igen! Ciaaoooo


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]