Tiny Finger Point Hand With Heart

Glad

22 Februari 2014 - 17:29
 
 
Bilder från We♥It, min dagliga inspirationskälla.
 

Heeeej bloggen! Idag är en sån där dag då jag är superglad utan någon anledning! Jag fick mig en lång sovmorgon till 12 och efter frukosten stack jag och Sara ner till stan en snabbis. Jag fick med mig en tröja och en mätt mage på en sån där "vitaminbomb" från Spis&Deli. Supergod ju! Mer än det har jag inte gjort idag. Men jag måste säga att jag uppskattar att inte har fööör mycket inplanerat. Nu för tiden har jag inte det då jag inte går i handbollen längre och delar inte ut någon reklam (tack gudarna för det!). Ikväll ska jag iväg till lite tjejer! Mys!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]