Tiny Finger Point Hand With Heart

Uppe med tuppen

26 April 2014 - 12:08
God morgon! Eller kanske ska jag säga god förmiddag! För jag var nästan uppe med tuppen imorse för att ta tåget till Kungsbacka där jag nu har sprungit ett lopp. Loppet gick bra och jag sitter nu på tåget hem igen. Snart blir det lunch på EH, gott! Ni får ha en trevlig lördag! 






Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]