Tiny Finger Point Hand With Heart

Spexfoto

28 April 2014 - 20:22



Idag startade måndagen precis lika tråkigt som vanligt. Men däremot slutade skoldagen med att nästan alla i klassen klädde ut sig till antingen filmkaraktärer eller kändisar. Som ni ser på bilden så var Alice, Wilma och jag Alvin och gänget och vår utklädnad blev riktigt lyckad! Vi tog sedan vårt spexfoto och det var det. Kul, men lite synd att man hade på sig kläderna i 10 minuter. Därför kommer det bli ännu roligare till spexveckan då alla ska vara utklädda varje dag! Älskar sånt här hehe!

Nu måste jag plugga, adios!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]