Tiny Finger Point Hand With Heart

Onsdag

23 April 2014 - 18:23
Shit vad lång dag det varit idag! Haft många lektioner och dessutom två spanska nationella prov som jag inte visste om varken idag eller igår. Trots det så gick dem väl helt okej. Igår förresten dansade jag zumba vilket var riktigt kul. Dock är jag lika stel och orörlig som en pinne. Efter det gjorde jag min paj (också ett av de få rätter som är lite mer avancerade som jag kan laga) och då kom Alice och Wilma hit för att käka lite paj och marängsvisch!
 
Nu ligger jag bara i min säng och kollar lite PLL i väntan på att kladdkakan min kära syster gör, ska bli klar! Sen ska jag proppa i mig några bitar för att sedan sticka iväg till fotbollen! Bästa uppladdningen inför ett pass om ni frågar mig! :D
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]