Tiny Finger Point Hand With Heart

Måndag

07 April 2014 - 18:14
 
Roligare än så här blir inte min måndag. Eller okej, att kolla Pretty Little Liars är alltid roligt, för den där fysikboken hade jag inte tänkt att slå upp. Tog med den på bild bara för att visa att jag BORDE plugga, inte att jag tänkt att göra det. Rebell, hihi! Vi får väl helt enkelt se hur det visar sig på provet imorgon. Kanske kommer jag ångra det, kanske inte? Värt att prova.
 
Annars? Jo jag sitter här med min lilla smoothie (standard haha) och ingen träning har jag inplanerad. Har inte tränat på hela helgen, dels för att jag är lat men dels för att jag plötsligt har fått jätteont i min hälsena. Inte kul för mig som löptränar och spelar fotboll. Hade jag varit en människa som faktiskt GICK till gymmet och styrketränat hade det kanske inte spelat lika stor roll. Hoppas detta går över i alla fall! Puss


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]