Tiny Finger Point Hand With Heart

iPad

15 April 2014 - 19:30


Yaaay! Om ni kommer ihåg så snackade jag om att jag har nyligen investerat mig en ny pryl, och ja ni ser ju på bilden vad det är för något! En iPad! :D Den kom idag på posten! Okej visst det är inte den senaste paddan men jag är superglad ändå, för när jag lämnar in min skoldator då kommer jag ha denna lilla gullegris, hihi! Måste bara skaffa något fint fodral till den. Som ni ser på den andra bilden käkade jag en väldans god lunch. Ännu en rolig sak idag var att min kära syster äntligen är hemma! Extra roligt var det när hon hade med sig ett par converse och två toppar från Abercrombie till mig hihi! Vi hörs, puss!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]