Tiny Finger Point Hand With Heart

Glitter-vans

02 April 2014 - 21:37
Som ni ser är min lille systemkamera hemma igen, wiho!
 

Har heeelt glömt att visa min awsome-balla skor som jag impulsköpte i Göteborg för över en månad sen. Vi var i Göteborg med klassen för att gå på en musikal, remember? Och när vi gick där på stan fick jag plötsligt syn på dessa i ett skylltfönster och stannade till. Vi gick in, jag provade dem, och köpte dem! Simple as that! Fick världens gladaste rus genom kroppen efteråt. Seriöst, det är något extra speciellt när man impulsköper på det viset. Bästa känslan ever!
 
Jaja nog om min bebisar! Idag fyller nämligen världens bästa syster år!! Hela 23 år också, inte dåligt! Synd bara att hon är på andra sidan av jordklotet, men när hon kommer hem, ja då ska det firas! Puss till dig Fionis!
 
Annars då? Jo jag har tränat fotboll och nu kommit till pappa ikväll, mamma har nämligen stuckit till London, utan mig :( Men har ändå gjort en liten beställning till mamma på VS hihi! Nu tänkte jag slå på några avsnitt PLL, har sovmorgon imon, därför kan jag vara uppe lite extra länge idag, wiho! Puss!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]