Tiny Finger Point Hand With Heart

Fyra låttips

30 April 2014 - 17:20
Hej bloggen! Lång dag idag som vanligt och jävlar vad hungrig jag var när jag kom hem. Typ vräkte i mig två stora skålar med flingor haha. Och huuuuuuur najs är det inte med lite långhelg nurå?!! Det gillar vi!
 
Föresten! I helgen beställde jag skolavslutningsklänning och skor! Riktigt fina grejer, har dock inte fått dem än. Jag vet, det är lååångt kvar till skolavslutningen men samtidigt är det bara 5 veckor. Och eftersom att jag beställer tar det ju lite tid att få och jag måste ju hinna skicka tillbaks och beställa nytt om något inte passar. Taggad till tusen på att få ett varmt och långt sommarlov!
 
Här får ni fyra riktigt bra låttips!
1 - STAY HIGH habit remix av Tove Lo & Hippie Sabotage.
2 - WHITE WALLS feat. ScHoolboy Q, Hollis av Macklemore & Ryan Lewis.
3 - WILD WILD LOVE av Pitbull & G.R.L.
4 - YOUNG &BEAUTIFUL av Lana del Rey & Ceric Gervais.


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]