Tiny Finger Point Hand With Heart

Wednesday

22 Maj 2013 - 14:52
 
Hej! Ingen toppendag idag med tanke på vädret (vart tog solen vägen?!) och egentligen hade jag gärna bara krupit ner i sängen med en gång och kollat film, men ska snart iväg på fotbollsmatch. Temaveckan rullar på och imorgon är sista riktiga dagen med scenografiarbetet. Endast 22 dagar kvar till sommarlovet och gud vad jag längtar! Dock är det bara 9 hela skoldagar för oss som går på Påskbergsskolan (pga temaveckan) ! :D


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]