Tiny Finger Point Hand With Heart

dagens

14 Mars 2013 - 20:16
skjorta - gilly hicks, jeans - dr denim, armband -utomlands
 
Tooorsdag idag, vilket menas med helg! Vaa vänta nu? Jo så fort det är torsdag eftermiddag så har jag tagit helg. För på fredagar är det så chill, bara bra lektioner, läggs aldrig några prov då och bara en liten läxa som görs på två min. Det ända som är lite dåligt med fredag är att vi inte har någon sovmorgon, okej vi har inte det någon annan dag heller, men fredag är ju typ skapad för att man ska få sovmorgon då. Trots det går jag ändå runt hela torsdagseftermiddagarna och fredagarna och bara njuter. Idag åt vi t.ex. pizza till kvällsmat, hur kan man inte kalla det helg liksom?
Haha detta blev ganska random... God helg på er allesammans, Seyaa


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]