Tiny Finger Point Hand With Heart

Promarkers

20 Februari 2013 - 14:11
Hejhej! Igår var jag på Panduro och köpte några promarkers, som jag har läst om på lite olika bloggar. De är alltså en sorts tucshpennor som gör snyggare och lite mer levande bilder. Har inte hunnit och testa dem ordentligt men än så länge fungerar dem bra och uppfyller min förväntningar, haha! Jag är inte jättebra på att rita men jag tycker det är en rolig sysselsättning! ;)
Annars då? Nej inte mycket som händer för mig. Ska ta tag i lite plugg eftersom jag ska vara borta från skolan en vecka. Seyaa
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]