Tiny Finger Point Hand With Heart

Bikini

25 April 2013 - 19:42
 
Heeej bloggen! Det var ett tag sedan nu. Hehe... Ganska mycket nu i skolan men jag håller ut. Imorgon ska vi till simhallen och därför slängde jag upp två bilder på min nya bikini från Hollister som jag köpte i London. Fick även köpt mig en bikini på Primark bara för billighetens skull! ;) Ska hålla er mer uppdaterade! Seeya 

premwika

ååååhhhh! Så jävla snygg är den bikinin, I want it!!!!
Är avis nu! XD

Tack så mycket för kommentaren innan, jag råkade ta bort den :P Din är också fin<3

2013-05-01 - 22:35:04
URL: http://lifeaschinang.blogg.se
Premwika

Nej jag måste kommentera igen att den är så sjukt snygg! o.o Älskar den <3

2013-05-01 - 22:36:13
URL: http://lifeaschinang.blogg.se

Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]