Tiny Finger Point Hand With Heart

Resumé

12 Maj 2014 - 22:43
Här kommer en liten snabb resumé av helgen och dagen. Lördagen bestod mest av 10 timmars dömande i den något annorlunda sporten Boccia. Sedan en trevlig kväll med vänner och pizza. I söndags slapp jag undan att spendera den dagen i hallen och var istället hundvakt åt gose-Svea! 

Idag vaknade jag upp som en zombie men drog på mig träningskläder och cyklade sedan till skolan. Spexveckan som idag inleddes började med temat "sin fritid", vilket var anledningen till att jag tog på mig löparkläder eftersom att det presenterar ganska bra min fritid då jag till och med springer lopp ibland! Riktigt kul var det att se klassen utklädda, men imorgon blir det ännu roligare för då ska tjejerna klä ut sig till killar och tvärt om. Spännande! 

Nu är jag riktigt trött efter de få timmarna jag fick sovit förra natten. Sov gott! 

Jag hoppas förresten ni också var en av de som visade Åkesson ryggen idag.
Ännu en kul grej idag - skoltröjorna kom! :D


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]