Tiny Finger Point Hand With Heart

Fredag

02 Maj 2014 - 14:47
Hallååååå! Har precis hämtat mina avslutningsskor på posten och ghaad I'm in looove! De var riktigt fräna så att säga, och kommer verkligen sticka ut hehe. Men mesig och hemlighetsfull som jag är får ni inga bilder på dem förens det är dags att bege sig till avslutningen som i år är fredagen den 13:e. Kul :-)
 
Haha nog om min stora kärlek till skor och mer om dagen. Vad har jag gjort? Jo dagen började på Stadshotellet där vi käkade en väldans god brakfrukost. Mmm. Efter det har jag inte gjort så mycket. Men klockan är ju bara tre, så jag har god tid på mig att carpa dia! Ni får ha det så gott så hörs vi igen! Puss
 
En liten ledtråd var mina skor kommer ifrån... :P
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]