Tiny Finger Point Hand With Heart

Veckans tips; leopardmönstrat

16 Mars 2014 - 22:41
 
Det var ett bra tag sen jag hade veckans tips, så här får ni ett litet dags-att-sova-tips haha.
 

Har alltid ÄLSKAT djurmönster, och då menar jag inte typ äkta ormskinn eller så, utan mest printade mönster, framförallt leopard. Så därför tänkte jag tipsa er lite om detta väldigt trendiga mönster (framför allt på skor). Med bilderna ovan från Weheartit ville jag lite få fram att det inte bara behöver vara en vanlig leopardtröja och ett par svarta och byxor och sen är man klar. Utan det är gör outfiten mycket snyggare när leopardmönstret bara är som en liten detalj, som på skor, väska, mobilskal eller smycken kanske. Så, sååå snyggt! Världen kan allt behöva lite mer leopardmönster! Som jag har skrivit innan, jag är verkligen ingen mode-gud och kan och vet allt om det. Men det är lite av mina tankar kring det, så love it or leave it. PUSS


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]