Tiny Finger Point Hand With Heart

17-3-14

17 Mars 2014 - 21:00
Heeeej alla bloggisar! Här ligger jag som en liten degklump i min säng och bara chillar. Har sett det senaste avsnittet av Greys Anatomy och sett klart Despicable me 2. Båda riktigt bra serier och filmer! Innan var jag ute en sväng och tränade mitt första pass på nästan två veckor (!!!). Blev ju trots allt förkyld och det hindrade mig flera dagar från att träna. Men jag har nog egentligen varit frisk i helgen men träningen hamnade lite åt sidan helt enkelt. Jaja, gött var det i alla fall att röra på kroppen. Det nationell gick bra idag. Liiite bättre kan ju det alltid gå, men igår när jag typ greps av en blandning av nervositet och prestationsångest trodde jag att jag typ skulle faila totallt. Så det var ju skönt att jag inte gjorde det.
 
Kompensationstid var ju också jäkligt najs att få från danskvällen i torsdags, så jag, Alice och Ronja gjorde lite god mat hos mig och zappade mellan alla möjliga kanaler i flera timmar. Nu tänkte jag kolla ikapp det jag glömt att se från Top Model, ciaoo!
 

Oldiee
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]