Tiny Finger Point Hand With Heart

12-3-14

12 Mars 2014 - 18:53
En bild jag tog på triumfbågen, Paris.
 
Även idag satt jag där vrålhungrig med mobilen uppe. Kameran som inte fungerat alls idag ville inte göra det nu heller. Min hunger vann över mitt tålamod så att säga. Hahahah, seriöst vad ska jag nu göra? Ska man lämna in mobilen och betala med hela månadens barnbidraget? Nej tack! Kan ju varken snapchata eller instagramma! :(
 
Nu har också min förkylning blivit värre och därför har jag fått lägga träningen åt sidan... Trodde jag aldrig skulle säga det, men så jävla tråkigt att bara ligga hemma och snuva när man kan träna! Jaja, nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan göra mig en nyttig smoothie mot min snuva! Hörs!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]