Tiny Finger Point Hand With Heart

Tillbaka

25 Januari 2014 - 17:16
 
Heeej! Yes, det stämmer, jag är tillbaka och jag är nu här för att stanna. Året är nytt, designen är ny och jag är lite ny också haha. Som ni ser på bilderna har jag tagit bort mina dreadlocks och är nu tillbaka i mitt gamla blonda hår igen. 
 
Mitt mål med denna nystart är att få in bloggandet till en rutin. Innan fick jag aldrig riktigt det och det var därför det blev såna stora hopp mellan inläggen. Jag kan tänka mig att det kommer bli lite mer personliga inlägg nu. Jag som gillar att ha min egen stil för mig själv, kan ibland ha lite svårt för att tipsa folk om t.ex. ett par skor. Jag vill liksom vara först med en ny trend. Lite svårt det där, men jag lovar att göra så gott jag kan med att dela med mig om saker/kläder/skor jag har köpt eller tänker köpa. 
 
Ni lär få ett inlägg till idag, med tanke på att jag har lite att ta igen nu! ;)


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]