Tiny Finger Point Hand With Heart

Nike Air max 90

25 Januari 2014 - 19:42
Mina nya Nike Air max 90 som ni hittar här
 
Yeees, dessa SKITSNYGGA skorna kom på posten igår. Har länge, länge, länge tittat på denna modellen av Nikes skor. Så i julas önskade jag mig dem av mamma som beställde dem några dagar innan julafton, och dem kom igår!? Jag rekommenderar sidan med tanke på att de har så låga priser, men det tog över en månad för skorna att komma, så nej jag kommer nog inte beställa mer därifrån. 
 
Idag på förmiddagen var jag hos Helena och käkade en supergod brunch med massa andra tjejer. Jättemysigt hade vi! När jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn för att göra klart designen. Och där satt jag ett tag kan man ju säga. Nu har jag ätit en god middag och så får jag väl se om jag kommer någonstans ikväll. Hörs imorgon!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]