Tiny Finger Point Hand With Heart

Tre från förra veckan

04 Februari 2014 - 15:39
Här får ni tre fina bilder från skolan i snövädret
 

Tisdag idag och jag mår inte prima. Fruktansvärd huvudvärk, och därför har jag nu krupit ner under täcket med varm nyponsoppa och kladdkaka (sjätte gången gillt). Typiskt att jag har så mycket att plugga på också... Men ingen träning i alla fall. Imorgon börjar det första nationella provet och gud vad jag är nervös. Inte kul att börja med svenska också, det är det ämnet som jag mest bryr mig om att ha kvar samma betyg i. Okej, men nu först blir det Gossip Girl. Kommer ett ytterligare inlägg senare, puss!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]