Tiny Finger Point Hand With Heart

Monday

24 Februari 2014 - 15:43
 
Tröja - ginatricot, byxor - dr. denim
 
Japp ifall ni missade att det är måndag idag så vet ni det nu. Och denna måndagen började jag med att försova mig, inte bra... Och mitt i stressen kunde jag inte hitta mina hörlurar som fortfarande verkar vara borta, och jag som bara köpte dem för någon vecka sen. :( Så därför blev det mina (okej, Fionas) feta Urbanears idag istället. Och jääklar vilket ljud asså! Hade glömt hur grymma dem är! 
 
Idag kom förresten mina vinterskor, hehe. Ja, jag vet typ tre månader för sent. Men whatever. Dem tål ju ändå inte snö och slask haha, undra vad det kan vara för tofflor? Nu tänkte jag ta lite käk för att sedan ta mitt pick och pack till mamma. Men det bästa av allt, INGET PLUGG, det ska firas! Puss!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]