Tiny Finger Point Hand With Heart

Min man

03 Februari 2014 - 20:26

Såg ni Superbowl Halftime från inatt där Bruno Mars uppträdde? Sååå himla bra var det! Visst, Beyonce ägde ju scenen förra året men jag måste ändå säga att Bruno gjorde det minst lika bra! 

Annars då? Jo jag har gjort lite mat efter ett gott löppass och nu tänkte titta igenom plugget. Ses!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]