Tiny Finger Point Hand With Heart

Lista

02 Februari 2014 - 12:11

När vaknade du imorse?
Svar: 
Runt 10.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: 
Typ att det var ljust, sover precis vid fönstret utan rullgardin hehe.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
 Nepp!

Vilket humör är du på?
Svar:
 Hmm, glad skulle jag nog vilja säga!

Vad har du på dig just nu?
Svar: 
Min onepiece

Har du ont någonstans?
Svar: 
Nej

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar: 
Den där kladdkakan som står i kylen från igår, mmm!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
 Haha typ 260 kr eller nått, hade delat ut reklam en helg i december, därför blev det så lite.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: 
Det var nog mina hörlurar som jag köpte senast!

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar: 
Idag eller första gången man typ satt vid en dator? Haha idag var det blogg.se och när man var liten var det la google som gällde!

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
 Idag borde jag ut och springa, men jag vet också att jag ska på ett 3-års kalas senare. Ikväll blir det ett ytterligare kalas eller typ hejdåfest med släkten för att min syster snart sticker till Sydamerika! Kommer bli så tomt utan henne :(

Varför ska man läsa din blogg?
Svar: 
Oj, hmmm. Nej men om man tycker om att läsa om ens tonårsliv blandat med lite tips, träning och mode kanske, då är detta något för dig! Haha nej me jag vet inte, ta en närmare look så ser du om min blogg passar just dig! :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar: 
Jag satt nog vid TV:n och käkade frukost!

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
 Oj hmm, kanske för mitt hår med tanke på att jag ska träffa lite folk som inte sett mig utan dreads!

När fotade du något senast, och vad?
Svar: 
Senaste jag fotade med min kamera var nog mina pannkakor som jag käkade häromdagen hahaha!

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej det hade jag inte tänkt!

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar: 
Sträcker redan ut mina ben på soffbordet!

Vilken låt kommer du sätta på först idag?
Svar:
 Animal med Miike Snow, lätt!

Vad tror du att klockan är?
Svar:
 12.10? 

Vad borde du göra idag?
Svar:
Somsagt borde verkligen ut och springa men det hinner jag nog inte hehehehe...

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Har inte riktigt bestämt det ännu... Men det blir nog leggins och någon tjocktröja!

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar: 
Shit vad svår, skulle typ vilja fråga Gud vad om är meningen med livet hahaha shit vad deep det där blev men jag vet inte alltså!



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]