Tiny Finger Point Hand With Heart

Helg

21 Februari 2014 - 23:51
 

Fyyy vad tråkigt att vara hemma och fy vad tråkigt väder, haha! Nej men det är ändå helt ok att komma hem till sin egen säng igen, men det är så lätt att komma in i de vanliga (och tråkiga) rutinerna igen, som består utav att äta, sova och kolla serier på repete. Fast har men hela Gossip Girl boxen hemma, då är det egentligen inte så dumt med att kolla serier, hehe. Japp ni hör ju vad jag gör på dagarna, och även idag har jag följt mina rutiner + träning och en goood fika med mormor och morfar! Resan till Älvsbyn i Norrland där min kära bror bor var mycket trevlig men också väldigt lyckad. Vi åkte snowboard, längdskidor och kollade såklart på en massa OS! Ännu bättre blir det ju såklart när man ser alla längdskidåkare ta alla medaljer i Sotji också sitta och titta på det ihop med sin bror som faktiskt elitsatsar på just den sporten. Men NU är det tillbaka till verkligheten, i alla fall på måndag. För då sätter skolan igång och veckorna blir allt färre tills de riktigt tuffa skriftliga nationella proven börjar. Inte så taggad... Fast vem är det? Det ända nice är ju maten och drickan man får stoppa i sig under proven, hehe. Jaja, nu är det nanidags för mig, sov gott! 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]