Tiny Finger Point Hand With Heart

Havredryck

02 Februari 2014 - 00:29

Sorry guys att dagens inlägg blev så sent skrivet. Men idag har jag i alla fall bara tagit lugnt och kollat en massa GG och överraskat mamma med en kladdkaka (förvånade?) som kom hem sent från Malmö. Ikväll kollade jag melodifestivalen med några tjejer, vilket var supermyisgt! Eftersom att jag inte har några bilder från dagen tänkte jag istället tipsa er om denna havredrycken. Supergod och säkert riktigt nyttig, dock spillde jag ut halva idag över hela soffan och min dator, hehe. Med det säger jag godnatt! 

josefin b

är den drycken verkligen god? :) har alltid haft lite svårt för sån havremjölk.. fast det var utan smak! får kanske prova igen!

Svar: Ja alltså den hade kanske inte varit lika god utan hallonsmaken, men ju mer man dricker av den, ju godare blir den! :)
Gabriella Toresson

2014-02-02 - 10:22:47
URL: http://bloggtillisa.blogg.se

Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]