Tiny Finger Point Hand With Heart

Fredagsfrulle

28 Februari 2014 - 10:57

Okej sååååhääär nyttig och duktig har jag nog inte varit på ett bra tag. Eftersom att vi ska åka till Göteborg med klassen idag och gå på musikal på Operahuset så fick vi kompledigt på förmiddagen eftersom vi inte kommer hem förens sent ikväll. Så jag passade på att ta en sovmorgon och när jag vaknade tog jag en promenad till affären för att handla lite gott. Så därför gjorde jag mig en suuuuupergod smoothie, skar upp lite ananas och en skinkfralla. Receptet på denna goda smoothie är helt enkelt yoghurt (går bra med vilken som helst), hallon, banan OCH en apelsin som jag pressade i. Blir en helt annorlunda smak med apelsin, stort tips till er! Nu sätter jag på lite GG innan jag börjar göra mig i ordning för dagens Göteborgsbesök. Puss



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]