Tiny Finger Point Hand With Heart

27-2-14

27 Februari 2014 - 16:45

Heeeeej bloggisen! Idag är en sån dag då jag är superglad och bara skiner! Mer sånt! Skoldagen gick väldans fort idag och efter det stack jag ner till frissan för lite omvårdnad och hårinpackning på mitt hår. Så nu glänser det som aldrig förr! Haha nej men med tanke på att mitt hår har suttit i dreadlocks i över 2 år  så behöver det repareras... Om en timme ungefär sticker jag och Amanda ner till gymmet för att köra lite intervaller på bandet och sedan blir det zuuuumbaaa!! Puss på er!



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]