Tiny Finger Point Hand With Heart

Wheaay!

13 April 2014 - 21:34
Yes, som ni ser på rubriken så gick loppet bra idag. Sprang på en sjukt tuff bana, med bara upp- och nerförsbackar. Men roligt var det och extra roligt var det att vinna i min klass! Dock var detta inte något jättestort lopp, men ändå bra träning!
 
Känslan av att jag inte behöver sätta någon klocka till imorgon är ju helt underbar! Och den käsnlan tänker jag behålla! Ännu roligare blir det också, för på tisdag kommer äntligen min syster hem från sin resa, och ghaad vad jag har saknat henne! Ska bli så skönt att hålla henne hemma nu ett tag efter alla jordbävningar och evakueringar som varit i Chile!
 
Här får ni en räligare bild på mig efter dagens lopp där jag bl.a. vann denna gulliga diamant som första pris!





Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]