Tiny Finger Point Hand With Heart

Två böcker

27 April 2014 - 17:40
 
Japp, som ni ser på bilderna har jag faktiskt köpt mig två böcker idag. Den första som jag precis påbörjat är Divergent som jag hört ska vara riktigt bra! Ska se den på bio på onsdag och därför vill jag helsta ha läst ut den tills dess, haha ja vi får väl se hur det kommer gå... Den andra boken som John Green har skrivit har jag hört att den är den bästa boken på länge, dock hörde jag talas om ett sjukt slut så att man typ själv exploderar haha. Annars brukar jag inte läsa särskilt mycket, men det är kul att läsa böcker som sedan blir till film, så nu fanimej tar jag en paus från min kära serie PLL och börjar läsa istället!
 
Annars? Jodå har nyss spelat fotbollsmatch, sjukt varmt och inte så kul att förlora hehe. Har solat lite, läst lite och tänkte fortsätta med det. Kanske borde jag plugga till SO provet på tisdag, men jag orkar inteeee. Jaja, vi hörs imorgon!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]