Tiny Finger Point Hand With Heart

Sol

03 April 2014 - 20:55
Har nu suttit och stirrat på mitt tomma inlägg alldeles för länge. Jag som borde plugga matte. Okej, i alla fall, idag har vi haft elevens val hela dagen, vilket var chiiiiiill! När jag kom hem satte jag mig i solen ett tag men fick typ solsting haha, så jag gick in och la mig. Jag sov alldeles för länge, men när jag väl var uppe tog jag mig en joggingrunda. Tänk att en dag med sol påverkas av så många, det var i princip knökat med folk på strandpromenaden! Nu måååste jag verkligen plugga! Puss
 
Åhh sommar!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]