Tiny Finger Point Hand With Heart

1:a april

01 April 2014 - 15:59
Älska denna dagen alltså! Har lurat flera idag och även gått på lite skämt haha! Just nu sitter jag och skriver med min syster och jag har lurat in henne om att jag ska vara utbytestudent i USA i ett år haha! Hon är astaggad och superglad för min skull och nu börjar hon fråge en massa om vilket företag jag åker med osv. hahah hon är för go hon. Frågan är bara när jag ska skriva att hon faktiskt INTE kommer bli av med mig ett år och att det är första april... Haha! Hon befinner sig just ni Chile och jag börjar fundera på om det kanske inte är den första april än där.. hmmm.... För vi ligger ju typ före dem i tiden så att säga, hmm jaja adios!
 
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]