Tiny Finger Point Hand With Heart

Ready for summer

13 Maj 2013 - 19:49
Skolavslutningsklänning(!!) - Alame, shorts - Hollister, skärp - HM, solglasögon - HM, Plånboksväska - Ur&Penn
 

Heej bloggen! Det var ett tag sen. Här ovan ser ni lite vad som har köpts in för min del, den senaste veckan. Tack och lov har jag hittat en skolavslutningsklänning i god tid denna gång, eftersom att jag hatar att typ leta dagen innan. Shortsen fick jag utav mami idag, eftersom att hon har varit i Stockholm över helgen. hihihi Vi hörs igen!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]