Tiny Finger Point Hand With Heart

Gilly H.

22 Januari 2013 - 20:00
En go myströja och en fiin skjorta från Gilly Hicks. Jag och några kompisar beställde ihop från internet och vi var rejält nervösa över att vi skulle få betala en massa tull... Men vi slapp undan! :)
 
Hejhej igen! Jag vet att jag vart ifrån bloggen i nästan 2 veckor nu. Men jag är tillbaka efter att jag skaffat lite go inspiration! Men riktigt kul att ni fortfarande vart inne och kollat då och då! :) Jag är riktigt sugen på en ny design och header, så jag håller på och pysslar lite med det, men ni får hålla ut ett tag till! ;)


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]