Tiny Finger Point Hand With Heart

Dr denim

06 Januari 2013 - 16:39
Här är två par dr denim jeans som jag fått i födelsedagspresent av mamma och pappa. De är verkligen mina nya favoriter. Sitter så himla bra och är töjbara vilket gör dem riktigt sköna. Ett bra val om man vill ha snygga, sköna och dessutom inte så dyra jeans för endast 399 kr! Vet att de finns på både Carlings och Wonder här i Varberg, men även i andra häftiga färger finns på Nelly.com


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]