Tiny Finger Point Hand With Heart

Välförtjänt

06 Februari 2014 - 20:50
Dagens goda frukost som mina vänner och jag åt innan skolan! 

Heeeeej! Har nu suttit och kollat GG (standard) ett tag efter en välförtjänt kvällsmacka, då jag både hade styrketräning på gympan och sedan direkt efter det ett intervallpass, duktig! Finally är min dumma vana borta med kladdkaksätandet, hehe! Nästan varje inlägg har ju handlat om den där jädra kladdkakan haha. 

Jag har inte jättemycket i skolan nu vilket är gött. Bara några spanskaglosor till imorgon. Dock är det ett matte nationellt prov (muntligt) som ska göras imorgon, men jag kan ju ändå inte plugga på det så det ska nog gå bra! Freeeedag imorgon, wiieee! Hörs då!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]