Tiny Finger Point Hand With Heart

Sunday funday

02 Februari 2014 - 21:17
Idag när det varit så mycket kalas, satte jag upp mitt hår i en donut. Inte bara snyggt utan också sjukt skönt med att få undan håret lite. 

Hej guys! Idag har jag varit på två kalas och proppat i mig en massa mat, tårta, äppelpaj, kladdkaka och godis! Inte bra... Och som jag skrev i min lilla lista under så borde jag ha tagit mig ut för att springa, men så blev det ju inte och nu är det försent. Jaja måndag imorgon och dessa vanor jag har fått med alla chokladbollesmeter och kladdkakor de senaste dagarna, får helt enkelt vara slut på imorgon! Hörs imorgon igen! 



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]