Tiny Finger Point Hand With Heart

Amerikanska pannkakor

27 Maj 2014 - 16:42
 

Hur skönt är det inte med 5 dagars ledighet nurrååååå?!! Studiedag imorgon och sedan massa helgdagar, TACK TACK TACK! Har inte särskilt mycket planerat förutom på lördag och söndag då jag ska provjobba på mitt nya jobb! Wieee, mer om det får ni höra senare hihi! Hahah förlåt att jag är så hemlighetsfull hela tiden. Skriver typ: "Hej, har äntligen fått mina avslutningskor och de var perfekta men bilder får ni inte förens om en månad hejdå!" Haha sorry för sånt guys, men det är sådan jag är, mystisk och hemlighetsfull :P
 
Dagens SO lektion var inställd och det var därför vi hann med att sticka hem till Alice och göra lite goda amerikanska pannkakor till lunch! Mmmmm. Nä nu måste jag göra lite saker som jag har skjutit upp i flera veckor, nämligen ladda över alla mina tusen bilder på en massa CD-skivor. Skittråkigt och tid tar det också! Jag ska ju om bara 2 veckor lämna ifrån mig min lilla dator.. :( Puss


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]