Tiny Finger Point Hand With Heart

Lunch

10 Mars 2014 - 13:46

Heeej bloggisen! Är det en bra dag idag eller? Jajamen, studiedag är alltid en bra dag! Igår kände jag mig inte bra alls och trodde jag skulle åka på en rejäl förkylning, men idag är det tack och lov mycket bättre! Tummen upp för det! 

Har i helgen sett klart min älskade Gossip Girl för andra gången, sååå saaad! Fick ju alla säsongerna i födelsedagspresent i julas och jag har i princip suttit och kollat på det oavbrutet ända sen dess! Men nu ska jag ta det lite lugnare med seriekollandet och faktiskt ägna mig mer åt bloggen, designandet och framförallt, skolan!! Dem skriftliga nationella proven börjar ju trots allt nästa vecka!! Nu har jag käkat en god (& gul) lunch och ska strax ta på mig jackan för att gå över till Alice, det är filmning till bilden som står på schemat. Puss



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]