Tiny Finger Point Hand With Heart

Kvällsinlägg

06 Mars 2014 - 21:08
Har ni tänkt på att många bloggar (i alla fall dem jag läser) är det bara inlägg där dem publiceras på kvällen? Även jag suger på att ge er inlägg mitt på dagen eller på eftermiddagen, men det är ju oftast så att när man väl har pluggat, tränat osv. då är det kväll och det är då man har tiden för bloggisen.
 
När jag kom hem från skolan idag var jag så trött att jag deckade med gympakläderna (vi slutade med gympa) på och sov i över 2 timmar. Sedan, fortfarande med gympakläderna på, knöt jag på mig joggingskorna och bockade av ett backintervallpass. Gött! Nu har jag ätit lite mat och pluggat lite matte. Och på tal om mat, jag har precis upptäckt en stor kärlek till Kesella hallon! Sååååå himla gott! Har smakat vanlig kvarg innan men näää, inget för mig tänkte jag. Men så igår köpte mamma hem kesella med hallon och guuuuud vad GOTT det var! Typ 56527387 gånger godare än vanlig yoghurt. Något som för evigt kommer finnas i vårt kylskåp, hehe! Om jag inte tröttnar på det förståss...
 
Nu tänkte jag designa lite bloggar, finns alltid någons blogg som jag håller på med ända sedan jag satte igång med bloggdesign, 2,5 år sedan. Riktigt kul! Har designat till över 12 olika vänner och bekanta, så sjukt kul att ni vågar fråga mig! Puss och sov gott!
 
 
Dagens mellamål


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]